fredag 19. juli 2013

Marit Miskov Larsen - sommer 2013

galleri KRATT oppsto som en idé hos meg, Marit. Jeg har atelier i annen etasje der galleriet nå er (kunstKRATT er min blogg der jeg har nettgalleri) og ønsker innimellom å vise det jeg driver med. Ganske naturlig er det da å be med seg flere ulike kunstnere. Og sommer'n er en ganske naturlig tid å arrangere utstilling på. I tillegg syns jeg det er veldig artig å åpne opp dørene i Villa Kultura, en bevaringsverdig bygning fra 1838, som tidligere har vært både prestebolig og sjøfartsmuseum.

Mine malerier fra de tre siste åra preger galleriets vegger i andre etasje. I tillegg er det flere mindre arbeider man kan se, og tekster på galleriets tekstvegg. 

kunstKRATT finner du min cv og flere arbeider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar